|
|
תמידים
|
|
ב"ה
שלום כבוד הרב אברהם יוסף
מה הכוונה מן השמור ? במדבר פרק כח א - ב. וַיְדַבֵּר ה' אֶל-משֶׂה לֵּאמר: ב צַו אֶת-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל וְאָמַרְתָּ אֲלֵהֶם אֶת-קָרְבָּנִי לַחְמִי לְאִשַּׁי רֵיחַ נִיחֹחִי תִּשְׁמְרוּ לְהַקְרִיב לִי בְּמוֹעֲדוֹ:
רמב"ן
ועל פי המדרש שנתחדש כאן דברים רבים, את קרבני, זה הדם, לחמי, אלו אמורין (חלבים [כמו שומן]), לאשי, אלו קמצין ולבונה, ריח ניחוחי, אלו בזיכי לחם הפנים, תשמרו, שלא יביא אלא מן השמור ? תשמרו שלא יביא אלא מתרומת הלשכה, תשמרו, שיהו כהנים ולוים וישראל עומדין על גביו...
תודה ממשה
|
התשובה:
|
|
יש שני סוגי מנחה, יש שהיא חמץ ויש שהיא רק מצה, ועליה מכוון שתהיה עשיית המנחה רק מחיטים או שעורים שהם שמורים ללא החמצה.
|
|
|
|
כתוב תגובה
|
|
גולשים נכבדים,
אנא הקפידו לכתוב הערות עינייניות ביחס לשאלה הנוכחית בלבד!
לצערינו, שאלות, הערות כלליות וכד' שאינן מתיחסות לשאלה, יימחקו מהמערכת.
בברכה, צוות שו"ת מורשת.
|
הנך מוזמן להגיב על
תמידים
|
|
|
|
|
|
|
|
|