|
|
חשש גזל
|
|
שלום לכב' הרב
ביצענו הזמנה של קניות דרך האינטרנט והזמנו 2 חבילות טיטולים שמכילה מס' טיטולים מסויים ועולה 25 ש"ח לחבילה. הסדרנית לא תיאמה איתנו וסופקו לנו חבילת טיטולים שעולה 80 ש"ח לחבילה ומכילה כמות יותר מפי 2 מהחבילה הקטנה וחברה שנחשבת איכותית יותר.
פנינו לשירות לקוחות ואמרו לנו בתחילה שישלחו שליח שיביא לנו 2 חבילות חדשות תמורת הישנות ויזכו ואתנו בהתאם ולאחר בירור שלהם בגלל מחסור במוצר ובגלל בעיה עם השליח שלהם הם החליטו להשאיר את החבילות אצלי ולחייב אותי במחיר של חבילות פשוטות כפי שהזמנו בתחילה.
יצא א"כ שקיבלנו חבילה גדולה יותר וחברה איכותית יותר במחיר זול, האם יש כאן בעיה של גזל או שכיון ששירות הלקוחות קיבלו אישור עבור זה וזיכו אותי משיקולים שלהם אין בכך בעיה ?
תודה
|
התשובה:
|
|
אין כאן חשש כלל. שירות הלקוחות הוא חלק מהחברה, והחברה יכולה לתת מתנות.
|
|
|
|
כתוב תגובה
|
|
גולשים נכבדים,
אנא הקפידו לכתוב הערות עינייניות ביחס לשאלה הנוכחית בלבד!
לצערינו, שאלות, הערות כלליות וכד' שאינן מתיחסות לשאלה, יימחקו מהמערכת.
בברכה, צוות שו"ת מורשת.
|
הנך מוזמן להגיב על
חשש גזל
|
|
|
|
|
|
|
|
|