|
|
מצות תוכחה
|
|
בס"ד
שלום רב למעלת כת"ר שליט"א, אשר ידיו רב לו ועזר מצריו תהיה ולא יעדי מינן זיוה ויקריה לעלמין !~~
כתב החפץ חיים למי שמוכיח את חבירו על דבר מסוים, מאותו רגע הוא תחת "הרדאר" ...שאם יעבור על אסור זה אפילו פעם אחת בחייו, חלילה הוא יתבע על זה, אם כן כיצד התורה ציותה על מצוה זו, והלא האדם נתון למצבים ?
|
התשובה:
|
|
יש כלל כל הפוסל במומו פוסל, ולכן קשוט עצמך ואח''כ קשוט אחרים, וע''י שיתקן את עצמו ממילא תיפתח בפניו האפשרות לסייע גם לאחרים, ולא יאונה לצדיק כל און.
|
|
|
|
כתוב תגובה
|
|
גולשים נכבדים,
אנא הקפידו לכתוב הערות עינייניות ביחס לשאלה הנוכחית בלבד!
לצערינו, שאלות, הערות כלליות וכד' שאינן מתיחסות לשאלה, יימחקו מהמערכת.
בברכה, צוות שו"ת מורשת.
|
הנך מוזמן להגיב על
מצות תוכחה
|
|
|
|
|
|
|
|
|