יהדות
הפוך לדף הבית
יהדות מידע יהודי חדשות דעות משפחה תרבות אוכל נשים חינוך
 שווה עיון:
בעל תפילה בימים נוראים

 
שאל את הרב - שאלות ותשובות ביהדות ובהלכה
דף הבית » שאל את הרב - שאלות ותשובות ביהדות ובהלכה » שם תאריך לידה ומצב משפחתי
 


» לצפייה בתשובות הרבנית שולמית בן שעיה
חיפוש
» מתקדם

 תגיות
   7 נקיים    אבות    אזכרה    אינטרנט    אירוח שבת    אירוסין    אישה    אישות    אישות ומשפחה    אמונה    אתרוג    בגידה    בחורה    בינו לבינה    בית    בית כנסת    בית מדרש    בית ספר    בעל    בר מצווה    ברית מילה    ברכה    ברכות    ברכות הנהנין    ברכות השחר    ברכת החמה    ברכת הלבנה    ברכת המזון    ברכת כהנים    בשר וחלב    בשרי    בת מצווה    גזל    גיור    גירושין    גניזה    גשם    דבר תורה    דברי תורה    דגים    דעות    דתי    הדלקה    הדלקת נרות    הוראה ותלמוד תורה    הורדות    הורדת שירים    החזר מס    היחיד והחברה
 אינדקס נושאים
 
» אינדקס נושאים ותגיות

שם תאריך לידה ומצב משפחתי

מתוך: אישות ומשפחה » שידוכין פורסם בכ"ג באדר א התשע"ו
שלום כבוד הרב.
שמי כנרת ואני מאוד אוהבת את השם שלי ולא הייתי רוצה לשנות אותו. העניין הוא כזה: נולדתי בתאריך לועזי ב22.1.1984. אני רווקה בזוגיות. אני מכירה עוד מישהי שבשם שלה יש את האותיות :ר נ ות' והיא נולדה ב23.1 ממש כמעט כמו אצלי והיא בת 40 פלוס ורווקה. זה מטריד אותי האם יש השפעה של שם ותאריך לידה על מצב משפחתי בעתיד? האם אתחתן מתישהוא?


התשובה:
שלום רב.
מאחר וחסרים לי פרטים: כמו שם המשפחה, יש לי קושי לערוך ניתוח שלם.
שנית, לבחורה השנייה אין לי שום פרטים כך שאיני יכול לבדוק את מצבה, מלבד שיש בשמה 3 אותיות משמך. יחד עם זאת אני מכיר הרבה בנות ששמם כנרת והן נשואות בסימן טוב. אז מה זה אומר? למעשה שום דבר.
מה שברור הוא שאת נמצאת בזוגיות, לא התחתנת אבל את חיה עם גבר אחר, כפי שכתבת, וזה בעצמו גורם שיוצר בלם מהאפשרות שבן הזוג הראוי לך יגיע אליך, כי את תפוסה על ידי מישהו שאינו בן הזוג המיועד לך, משום שאינו מתחתן עמך. אז את כבר מבינה שאת יוצרת מחסומים מפני חתונה והקמת משפחה.
שוב, מאחר וגם עליך יש לי חוסר בפרטים לא אוכל לנתח את מצבך לעומק. אם כך אתן לך קווים כלליים לגבי אישיותך וננסה משם לצאת לדרך.
כנרת 22.1.1984. י''ט שבט תשמ''ד יום שני לפרשת משפטים. מזל דלי הוא מזלך ואת איש הדמיון.
היסוד המשפיע עליך
היסוד הדומיננטי אצלך מים – המים מתפשטים וזורמים לכל עבר, ומקבלים את צורתו של הכלי שמכיל אותם. הם מתקדמים עם הזרם, פשוטו כמשמעו, ומטבעם הם חסרי גבולות, צורה ותחום. אנשים עם טבע של 'מים' נוטים להעניק, להתחבר עם זולתם, להתפשט ולקבל את צרכיו של זולתם. הם נוטים להיות ידידותיים, גמישים, חברותיים וסלחנים (אפילו לחסרונות). כמו כן אופיים של המים שכאשר הם נתקלים במכשול הם נעים ימינה או שמאלה עד שהם מוצאים דרך לעקוף את המכשול ואז שוב מתייצבים וממשיכים לדרכם עד שמגיעים אל המטרה.
החולשה העיקרית שלהם מונחת בחוסר ריסון עצמי ושאיפה להנאות גופניות. לעתים הם גולשים להתנהגות לא מוסרית, מתוך מחשבה שההגבלות האנושיות הנורמאליות, אינן חלות עליהם. הם אוהבים לחוות דברים לשם החוויה עצמה ולא תמיד חושבים על השלכותיהן של חוויות אלו. כאן עלי לציין שנמצא גורם מספר אחד שמביא אותך לחיות בזוגיות אבל לא להגיע למטרה האמיתית שהיא נישואין והקמת משפחה.
אכן, את יכולה לבוא ולומר, נו, טוב, אז זהו היסוד הדומיננטי שלי ולכן זו התוצאה. זו שכיאה לחשוב כך כי למים יש גם צמד חיובי ובאיזה צד של המים את משתמשת תלוי בבחירה האישית שלך.


כשם שהמים הם מרביתו של העולם, וכשם שלא ניתן לחיות ללא מים, כך גם את לא יכולה לחיות מבלי להיות מעורבת בכל מה שקורה סביבך. מחזור המים שתמיד חוזרים למקומם הראשוני מביא גם אותך בכל פעם לחזור להתחלה ולהתחיל מחדש לנוע סביב הוויות העולם.
השבטים המשויכים לך:
ילידי חודש שבט משויכים לשבטים אשר ויוסף עליהם נכתב בבראשית כ''ט בברכת יעקב לבניו כך:
כב בֵּן פֹּרָת יוֹסֵף, בֵּן פֹּרָת עֲלֵי-עָיִן; בָּנוֹת, צָעֲדָה עֲלֵי-שׁוּר. כג וַיְמָרְרֻהוּ, וָרֹבּוּ; וַיִּשְׂטְמֻהוּ, בַּעֲלֵי חִצִּים. כד וַתֵּשֶׁב בְּאֵיתָן קַשְׁתּוֹ, וַיָּפֹזּוּ זְרֹעֵי יָדָיו; מִידֵי אֲבִיר יַעֲקֹב, מִשָּׁם רֹעֶה אֶבֶן יִשְׂרָאֵל. כה מֵאֵל אָבִיךָ וְיַעְזְרֶךָּ, וְאֵת שַׁדַּי וִיבָרְכֶךָּ, בִּרְכֹת שָׁמַיִם מֵעָל, בִּרְכֹת תְּהוֹם רֹבֶצֶת תָּחַת; בִּרְכֹת שָׁדַיִם, וָרָחַם. כו בִּרְכֹת אָבִיךָ, גָּבְרוּ עַל-בִּרְכֹת הוֹרַי, עַד-תַּאֲוַת, גִּבְעֹת עוֹלָם; תִּהְיֶיןָ לְרֹאשׁ יוֹסֵף, וּלְקָדְקֹד נְזִיר אֶחָיו. {פ}
גם כאשר צרות ואירועים רבים עוברים עליך, כמו על יוסף, את יוצאת משם מנצחת, מנהיגה, מובילה. יש לך ברכת שמים מיוחדת להצליח בכל מעשיך כל עוד תלכי על דרך הישר ותשתמשי בדמיון העשיר שלף שגם הוא כמו של יוסף שעל פי כושר הדמיון שלו ידע לפתור חלומות השרים ואחרי כן חלומות פרעה. גם אין בך פחד לעמוד לפני גדולים ממך ולהתנצח אתם כשאת יודעת שהאמת בידיך. נצלי תכונות אלו בשמירה על ילדיך. וכן נאמר לאשר:
כ מֵאָשֵׁר, שְׁמֵנָה לַחְמוֹ; וְהוּא יִתֵּן, מַעֲדַנֵּי-מֶלֶךְ. {ס}
אשר יודע לקבל תנאים טובים במיוחד משום שהוא יודע להעניק.
ובספר דברים בברכתו של משה לעם ישראל נאמר על השבטים הללו כך:
כד וּלְאָשֵׁר אָמַר, בָּרוּךְ מִבָּנִים אָשֵׁר; יְהִי רְצוּי אֶחָיו, וְטֹבֵל בַּשֶּׁמֶן רַגְלוֹ. כה בַּרְזֶל וּנְחֹשֶׁת, מִנְעָלֶךָ; וּכְיָמֶיךָ, דָּבְאֶךָ. כואֵין כָּאֵל, יְשֻׁרוּן: רֹכֵב שָׁמַיִם בְּעֶזְרֶךָ, וּבְגַאֲוָתוֹ שְׁחָקִים.
אשר הוא מבורך ואהוב מאד, כך גם את. אוהבת להרבות רכוש וממון, ברזל ונחושת מנעליך. ואוהבת תשומת לב כלפיך.
יג וּלְיוֹסֵף אָמַר, מְבֹרֶכֶת יְהוָה אַרְצוֹ, מִמֶּגֶד שָׁמַיִם מִטָּל, וּמִתְּהוֹם רֹבֶצֶת תָּחַת. יד וּמִמֶּגֶד, תְּבוּאֹת שָׁמֶשׁ; וּמִמֶּגֶד, גֶּרֶשׁ יְרָחִים. טו וּמֵרֹאשׁ, הַרְרֵי-קֶדֶם; וּמִמֶּגֶד, גִּבְעוֹת עוֹלָם. טז וּמִמֶּגֶד, אֶרֶץ וּמְלֹאָהּ, וּרְצוֹן שֹׁכְנִי, סְנֶה; תָּבוֹאתָה לְרֹאשׁ יוֹסֵף, וּלְקָדְקֹד נְזִיר אֶחָיו. יז בְּכוֹר שׁוֹרוֹ הָדָר לוֹ, וְקַרְנֵי רְאֵם קַרְנָיו--בָּהֶם עַמִּים יְנַגַּח יַחְדָּו, אַפְסֵי-אָרֶץ; וְהֵם רִבְבוֹת אֶפְרַיִם, וְהֵם אַלְפֵי מְנַשֶּׁה. {ס}
ואכן כפי שנאמר ליוסף יש בך הרבה ברכה ויחד עם זאת הרבה כוח להוביל את הבית להצלחה.


הכוכב המשפיע
גם הכוכב השליט הוא שבתאי שהוא כוכב ההתבוננות, שדורש להעמיק בכל נושא עד לפרטי פרטים קטנים.
שורש הנשמה – מה הבאת אתך מגלגולים קודמים:

לא ניתן לבחון
כישורים טבעיים – אותם זכית לקבל בלידתך.
את מאד מקובעת בדרכך בחיים. יש לך כושר ריכוז מבלבל, פעמים רבות את נראית לאנשים כחלמנית ופתאום את קולטת הרבה מבלי שאת מרגישה בכלל מהיכן זה הגיע. בפוטנציאל יש בך תכונות של גאונים אבל החולמנות מפריעה לך לדעת זאת. אוהבת לפענח מסתורים, קשה לך להסביר את מסקנתך או מהיכן היא צצה ובאה, אך היא מדויקת. את פועלת באופן שכלי מהר מאד אבל באופן גופני את פועלת לאט.
הרבה פעמים את מפתיעה ולא צפויה, לעתים את הולכת נגד המוסכמות החברתיות ומתחמקת מאחריות. נראית לפעמים כפזורת דעת, אך יש לך אינטואיציה גבוהה מאד.
את שוחרת חרות, לעתים גם מורדת.
כששואלים אותך או מבקשים ממך דבר את נוהגת בראש ובראשונה לאמור ''לא'' אך אם נותנים לך זמן לחשוב את בדרך כלל תסכימי.
מצד אחד את יכולה להיות המוקיון שבחברה ומצד שני מלווה אותך רצינות רבה. יש לך כוח השפעה, הברקות רבות, המצאות, את אוהבת לתת ולהעניק. את מאד מקורית.
פעמים רבות את שוכחת דברים.
יש לך יכולת אמפטית לילדים. את סובלת בעיקר בחלק הנפשי ואין לך דעות קדומות.
די צריך להיזהר במה שאומרים לך.
מביטה קדימה.
זקוקה לפינה מיוחדת בשבילך שאסור לאף אחד להיכנס.
כרטיס הביקור החברתי – ''כיצד רואים אותך הסובבים אותך''
לא ניתן לבחון

נתיב הגורל – הכנות להמשך החיים בעתיד
9

תקופה א עד גיל 27 עבר

תקופה ב 27 - 36
זו תקופה שבה המרכיב ''היציב'' היחידי הוא חוסר היציבות.
אבני יסוד בתקופה זו הינם הקלילות וחוסר המחויבות.
תקופה של חוסר מנוחה וחוסר התמדה.
תקופה שנועדה ללימודים בנוסח של קורסים והשתלמויות, לכן אם אפשר לדחות לימודים אקדמאיים זה יהיה לטובה. אלא אם כן הם נוגעים לתקשורת פרסום ויחסי צבור.
מן ההיבט הרומנטי מדובר בתקופה שנועדה לאהבהבים קלילים ועליזים. היחסים שבינו לבינה צפויים לסוב סביב גלגל תזזי של תנועה, ניידות, נסיעות טיולים, ובילויים ידידותיים ולא מחייבים.
תקופה מאופיינת בהתנהגות ילדותית קמעה, המתבטאת בין היתר בפטפטת חסרת תכלית ובהליכת רכיל.
תקופה נפלאה לאנשי תקשורת ולכל מי שעוסק בכתיבה ובהבעה בע''פ ובכתב
הפנויים התרים אחרי מסגרת (למשל נישואים) ייטיבו לעשות אם ימתינו מעט לעיתוי טוב יותר שכן 5 מתקשה להישאר במסגרות מחייבות.
אופיין של נסיעות לחו''ל בתקופה זו מושפע בפרק הזמן הקצר המוקדש לטיול ובמקום אותו מבקרים
תקופה רווחית ומשתלמת לעוסקים במסחר זעיר ובשיווק.
בשורות חשובות תגענה בטלפון דואר וכו'.
בשל אופייה הפזיז וחסר שיקול הדעת של התקופה לא מומלץ לקבל בה החלטות מכריעות וגורליות.
הבעיות העלולות להיווצר בתקופה זו נעוצות בפליטות פה, חוסר טקט, רכילות וכיוצ''ב.
עבור אנשים נשואים עשויה תקופה זו להביא למשב רוח מרענן של התחדשות היחסים תוך העמקת המרכיב הידידותי-חברי, כלומר, בן הזוג יהיה יותר מעין חבר מאשר מאהב.

תקופה ג 36-45
תקופה ד גיל 45 והלאה


ומה אומרת התורה בפרשת השבוע שבה נולדת:
עליה שנייה לפרשת משפטים שמות כ''א כ' עד כ''ב ג
(כ) וְכִי יַכֶּה אִישׁ אֶת עַבְדּוֹ אוֹ אֶת אֲמָתוֹ בַּשֵּׁבֶט וּמֵת תַּחַת יָדוֹ נָקֹם יִנָּקֵם:
(כא) אַךְ אִם יוֹם אוֹ יוֹמַיִם יַעֲמֹד לֹא יֻקַּם כִּי כַסְפּוֹ הוּא:
(כב) וְכִי יִנָּצוּ אֲנָשִׁים וְנָגְפוּ אִשָּׁה הָרָה וְיָצְאוּ יְלָדֶיהָ וְלֹא יִהְיֶה אָסוֹן עָנוֹשׁ יֵעָנֵשׁ כַּאֲשֶׁר יָשִׁית עָלָיו בַּעַל הָאִשָּׁה וְנָתַן בִּפְלִלִים:
(כג) וְאִם אָסוֹן יִהְיֶה וְנָתַתָּה נֶפֶשׁ תַּחַת נָפֶשׁ:
(כד) עַיִן תַּחַת עַיִן שֵׁן תַּחַת שֵׁן יָד תַּחַת יָד רֶגֶל תַּחַת רָגֶל:
(כה) כְּוִיָּה תַּחַת כְּוִיָּה פֶּצַע תַּחַת פָּצַע חַבּוּרָה תַּחַת חַבּוּרָה:
(כו) וְכִי יַכֶּה אִישׁ אֶת עֵין עַבְדּוֹ אוֹ אֶת עֵין אֲמָתוֹ וְשִׁחֲתָהּ לַחָפְשִׁי יְשַׁלְּחֶנּוּ תַּחַת עֵינוֹ:
(כז) וְאִם שֵׁן עַבְדּוֹ אוֹ שֵׁן אֲמָתוֹ יַפִּיל לַחָפְשִׁי יְשַׁלְּחֶנּוּ תַּחַת שִׁנּוֹ:
(כח) וְכִי יִגַּח שׁוֹר אֶת אִישׁ אוֹ אֶת אִשָּׁה וָמֵת סָקוֹל יִסָּקֵל הַשּׁוֹר וְלֹא יֵאָכֵל אֶת בְּשָׂרוֹ וּבַעַל הַשּׁוֹר נָקִי:
(כט) וְאִם שׁוֹר נַגָּח הוּא מִתְּמֹל שִׁלְשֹׁם וְהוּעַד בִּבְעָלָיו וְלֹא יִשְׁמְרֶנּוּ וְהֵמִית אִישׁ אוֹ אִשָּׁה הַשּׁוֹר יִסָּקֵל וְגַם בְּעָלָיו יוּמָת:
(ל) אִם כֹּפֶר יוּשַׁת עָלָיו וְנָתַן פִּדְיֹן נַפְשׁוֹ כְּכֹל אֲשֶׁר יוּשַׁת עָלָיו:
(לא) אוֹ בֵן יִגָּח אוֹ בַת יִגָּח כַּמִּשְׁפָּט הַזֶּה יֵעָשֶׂה לּוֹ:
(לב) אִם עֶבֶד יִגַּח הַשּׁוֹר אוֹ אָמָה כֶּסֶף שְׁלשִׁים שְׁקָלִים יִתֵּן לַאדֹנָיו וְהַשּׁוֹר יִסָּקֵל:
(לג) וְכִי יִפְתַּח אִישׁ בּוֹר אוֹ כִּי יִכְרֶה אִישׁ בֹּר וְלֹא יְכַסֶּנּוּ וְנָפַל שָׁמָּה שּׁוֹר אוֹ חֲמוֹר:
(לד) בַּעַל הַבּוֹר יְשַׁלֵּם כֶּסֶף יָשִׁיב לִבְעָלָיו וְהַמֵּת יִהְיֶה לּוֹ:
(לה) וְכִי יִגֹּף שׁוֹר אִישׁ אֶת שׁוֹר רֵעֵהוּ וָמֵת וּמָכְרוּ אֶת הַשּׁוֹר הַחַי וְחָצוּ אֶת כַּסְפּוֹ וְגַם אֶת הַמֵּת יֶחֱצוּן:
(לו) אוֹ נוֹדַע כִּי שׁוֹר נַגָּח הוּא מִתְּמוֹל שִׁלְשֹׁם וְלֹא יִשְׁמְרֶנּוּ בְּעָלָיו שַׁלֵּם יְשַׁלֵּם שׁוֹר תַּחַת הַשּׁוֹר וְהַמֵּת יִהְיֶה לּוֹ:
(לז) כִּי יִגְנֹב אִישׁ שׁוֹר אוֹ שֶׂה וּטְבָחוֹ אוֹ מְכָרוֹ חֲמִשָּׁה בָקָר יְשַׁלֵּם תַּחַת הַשּׁוֹר וְאַרְבַּע צֹאן תַּחַת הַשֶּׂה:
(א) אִם בַּמַּחְתֶּרֶת יִמָּצֵא הַגַּנָּב וְהֻכָּה וָמֵת אֵין לוֹ דָּמִים:
(ב) אִם זָרְחָה הַשֶּׁמֶשׁ עָלָיו דָּמִים לוֹ שַׁלֵּם יְשַׁלֵּם אִם אֵין לוֹ וְנִמְכַּר בִּגְנֵבָתוֹ:
(ג) אִם הִמָּצֵא תִמָּצֵא בְיָדוֹ הַגְּנֵבָה מִשּׁוֹר עַד חֲמוֹר עַד שֶׂה חַיִּים שְׁנַיִם יְשַׁלֵּם:

כל הקטע השייך לך מדבר על נזקים ושנעשים וקנס שיש לשלם עליהם. באמצעו של הקטע ישנם שלושה פסוקים שמדגישים את הכלל הנוגע לכל מה שמדובר כאן וזה המסר החשוב אליך.

(כג) וְאִם אָסוֹן יִהְיֶה וְנָתַתָּה נֶפֶשׁ תַּחַת נָפֶשׁ:
(כד) עַיִן תַּחַת עַיִן שֵׁן תַּחַת שֵׁן יָד תַּחַת יָד רֶגֶל תַּחַת רָגֶל:
(כה) כְּוִיָּה תַּחַת כְּוִיָּה פֶּצַע תַּחַת פָּצַע חַבּוּרָה תַּחַת חַבּוּרָה:

לכל דבר אסון שהאדם עושה, במודע או שלא במודע, בכוונה או שלא בכוונה, יש קנס, כלומר תשלום על הנזק שנעשה. הקנס זהה בגודלו לנזק שנעשה, כפי שנאמר נפש תחת נפש, יד תחת יד, עין תחת עין, וכו' לא מדובר שיש לעשות לאדם את אותו נזק עצמו, אין כוונה ליצור שני נכים, אבל בהחלט יש תשלום הזהה בחוזקו וגודלו לנזק שנעשה. דבר זה בא ללמד אותנו לשים לב, לקחת אחריות למעשינו, ולהיות רציניים ולא חמדנים כי אז אנחנו משלמים ביוקר. עשי היטב חושבים עם עצמך וחשבי מהן ההחלטות שאת צריכה לקחת על עצמך להמשך החיים.

מה אומרות אותיות שמך:
כ -– האות כ' היא ממידת הכתר הנפלאת מתבונתו של האדם, כתר גם מלשון כיתור, המכתרת ומקיפה, כפי שהכתר מקיף את ראשו של המלך, כך הצבא מקיף עיר במצור ומביא כליה, ולכן האות כ' מסמלת הקפה וכיתור. כיצד יהיה הכיתור כתר או כליה תלוי בדרך בה יבחר האדם להשתמש בכלי הזה הניתן לו. כתר בגימטריה 620 כמספר מצוות התורה ועוד 7 מצוות חכמים ומרמז על 620 אורות שבנפשו של האדם הקשורים בכתר.

השפעה מכוכב נוגה ומיסוד באש נותנת לבעליה עוצמה, חיוניות ויכולת ביטוי טובה, יצירתיות ואופי חזק, חום ואומץ, עושר זמני חולף. אהבת החומר מאפיינת אדם רחב לב מעודד ותומך, אוהב שליטה ועקשן. אוהב רושם וגאוותן, אינו סובל ביקורת, אותיות כ' רבות בשם מביאות לרגישות בריאותית. אדם זה יהיה בעל תכוניות מנהיגות ומלכות במובן של ''בעל המאה הוא בעל הדעה''.

נ - נ' בשלילה מרמזת על 50 שערי טומאה ובחיוב על 50 שערי טהרה.
משמעותה של האות נ' בשם של האדם – האות נ' מסמלת את הכוח לחיסון רוחני אשר ביכולתו למנוע נפילה מכל סוג שהוא. אדם המלא באהבת החומר ואהבת היצרים ימצא באות נ' מורה טוב לחזור לאיזון אם יחפוץ בכך על ידי ראיית עולם רחבה. תפקידה של האות נ' ללמד אותנו שלא חייבת להיות נפילה לפני צמיחה, כך שאם נגלה את הנקודות השליליות שרומזת לנו האות נ' ונשנה זאת לא יהיה צורך בנפילה לשם קבלת חיסון רוחני אשר ימנע נפילות ויגרום לצמיחה. יכולת הבנת חולשותיו של הזולת, כוח רצון בלתי רגיל, אומץ לב ודבקות במטרה, כושר הישרדות מצוין, יכולת עמידה בקשיים, יכולת חקירה של מהויות, שליטה עצמית טובה, כושר ביטוי טוב. אדם מהיר לכעוס ובעל יכולת נתינה ודיבור רב שיכול להזיק.

ר – האות ר' מביעה מהירות ותנועה, כפי שניכר מצורתה שנראית כמו קרן שמתפשטת. היא מרמזת על ראש, מרכז העצבים והתנועה. הגמרא במסכת שבת ק''ד א אומרת שהרי ה-ק' מרמזת לקב''ה וה-ר' לרשע, הרי גבה של הר' מופנה כלפי הק', לרמז שאין הקב''ה רוצה להסתכל בפני הרשע, אך בכל זאת הק' עומדת לימין הר' ללמד שהקב''ה עומד לימינו לקבלו בתשובה.
האות ר' מושפעת מכוכב שבתאי, שמציין מלחמה או מלחמת קיום, או מלחמה להשיג מטרות ושאיפות, ומיסוד האוויר המקנים לבעליה כוח חשיבה מצוין ויכולת ביטוי עצמי גבוהה, תנועה רבה עד כדי חוסר שקט נפשי מצד אחד ומצד שני זריזות, חריצות, יצרים. ביקורתיות רבה, עצבנות ומתח, אך בעיקר בעלי חשיבה זריזה ויכולת קליטת פרטים קטנים, אהבת חופש אישי, אינטליגנציה ומשיכה לידע וללימודים.
האות ר' מדברת על מהירות ותנועה, כפי שצורתה כמו קרן היא מדברת על ראש, מרכז העצבים והתנועה.

ת - האות ת' מרמזת לאמת המורכבת מהאותיות הראשונה ''א'' האמצעית ''מ'' ואחרונה ''ת'' שבסדר הא-ב. היא מלמדת שהאמת כוללת הכול.
האות ת' מושפעת מיסוד המים וכוכב צדק המקנים לבעליה תמימות, טוב לב, יכולת שכלית גבוהה, מעשים רגשיים ורגשניים, מצבי רוח משתנים, חוסר ביטחון, רגש הגובר על המוח, רגישות, דאגה רבה, נוסטלגיה והתרפקות על העבר ויכולת נתינה רבה.
בברכה
מאיר שמחוני
 
כתוב תגובה
גולשים נכבדים,
אנא הקפידו לכתוב הערות עינייניות ביחס לשאלה הנוכחית בלבד!
לצערינו, שאלות, הערות כלליות וכד' שאינן מתיחסות לשאלה, יימחקו מהמערכת.
בברכה, צוות שו"ת מורשת.
הנך מוזמן להגיב על שם תאריך לידה ומצב משפחתי
*שם:
  דוא''ל:
האם לפרסם את כתובת המייל בתגובה
*כותרת:
*תוכן:

אימות תווים:
 
רשימת התגובות  
It`s '' you`re on - Travon, 18/05/2016
It`s '' you`re on a misoisn to save me time and money!


פורטל מורשת
דף הבית
אודות
צור קשר
הוסף למועדפים
הפוך לדף הבית
רישום חברים
מפת האתר
ראשי
שאל את הרב
שיעורי תורה
לימוד יומי
לוח שנה עברי
זמני היום
זמני כניסת ויציאת השבת
רפואה שלמה - רשימת חולים לתפילה
פורומים
שידוכים
תיירות
שמחות
אינדקס
ערוצי תוכן
יהדות
מידע יהודי
חדשות
דעות
משפחה
תרבות
אוכל
קניות
כלים
פרסמו אצלנו
במה ציבורית
המייל האדום
בניית אתרים
סינון אתרים
RSS
דרושים
תיק תק – פיתוח אתרים לביה"ס
לוח שנה עברי
זמני היום וזמני כניסת ויציאת השבת
מגשר גירושין
אינדקס אתרי יהדות
אינדקס אתרי חינוך
בית מדרש | מידע יהודי | פרשת השבוע | מאגר השיעורים | לוח שנה עברי | אנציקלופדיית יהדות | חדשות | תרבות | אוכל | קניות | אינדקס אתרים | רפו"ש | שו"ת | פורומים | שידוכים | שמחות | תיירות | במה ציבורית | בניית אתרים | סינון אתרים | דף הבית | הוסף למועדפים | אודות | צרו קשר | RSS | פרסמו אצלינו | דרושים
© כל הזכויות שמורות ל SafeLines