|
|
פניות הציבור
|
|
כבוד הרב
במוסדות ובמקומות רבים קיים אדם/ גוף האמור לטפל בפניות הציבור.
האם במידה וברצוני להפנות תלונה על תופעה מסויימת כדאי לפנות לגוף הזה שיש לו יתרונות (כגון לא להסתכסך במי שקשור בד בבד לנושא התלונה ועוד) או שמא עדיף לפנות לאדם/ מחלקה עצמה שאליה הפניה? (וזו 'הדרך הקלה מבחינתי)
השאלה קשורה אולי לדיני לשון הרע וכד'.
תודה רבה
|
התשובה:
|
|
קודם כל יש לפנות לאדם או לגוף הישיר שכלפיו קיימת התלונה. רק אם הדבר אינו מועיל יש לפנות למי שמטפל בפניות הציבור. אם פונים מיד למטפל בפניות הציבור עם כל הפרטים וכדו' קרוב לודאי שיש בכך איסור לשון הרע. לעומ''ז אם מנסים תחילה לפנות ישירות לאדם כלפיו קיימת התלונה ורק משלא נענים פונים לפניות הציבור - הרי זה נחשב לשון הרע לצורך ומותר.
כל טוב
|
|
|
|
כתוב תגובה
|
|
גולשים נכבדים,
אנא הקפידו לכתוב הערות עינייניות ביחס לשאלה הנוכחית בלבד!
לצערינו, שאלות, הערות כלליות וכד' שאינן מתיחסות לשאלה, יימחקו מהמערכת.
בברכה, צוות שו"ת מורשת.
|
הנך מוזמן להגיב על
פניות הציבור
|
|
|
|
|
|
|
|
|